May 05, 2013

PRU 13

ini pertama kali aku pergi mengundi. terase aku da dewasa. haha
tengah menuggu keputusan. sementara tu bole la nak membebel kat sini.
pusat mengundi aku kat sek. keb. leftenan adnan.
sekolah rendah aku dulu.jumpa ramai yang kenal.
tapi macam.. aku kenal org ni. tapi lupa nama.huhu
sebelum masuk pintu pagar sekolah lagi da kene beratur panjang.



selesai sudah tanggungjawab ku. tinggal tggu keputusan je di saat ini.
bila dah balik rumah. kene undi lagi kt rumah ni
dak jiha dok main berlakon. oh ye dak jiha memang suka main belakon2
tapi bila kiteorang taklayan die bising, terpaksa la layan
konon2.. die jadi pegawai spr. kiteorg pulak jadi pengundi
kenelah undi sampai kertas undi yg die buat tu abes. haih. lawak betul
dengan mak2 sekali pun main dengan permainan die.haha
dakwat kekal pun die apply dalam game die. 
jarak pengundi dgn tmpt pengundi pun die apply kan dalam game die.


pru13 najiha

dak jiha tlg potong cili padi, pakai spek sebab takut pedih mate.hehe

INIKALILAH!


No comments: