January 17, 2013

Random

selamatpetang! yeahh baru je abes presentation fyp1..all is well. tapi ade bende aku tak puas ati. aku cakap terabur.. ape aku cakap pun, aku tak paham. time kene tanye barulaa..aku boleh becakap dengan teratur..bole laa... aku pun paham ape aku cakap.hahaha. amazingly, i made Dr.Ahsan smiling..hee dak2 ni cakap susah nak buat die senyum. aku tak buat lawak pun.aku cakap je. tgk mulut die senyum. hahahaha.ke aku perasan? hahahhaha. kalau lahh Dr.israd my examiner kan best!..haha sebab die hensem! aiyakk! pengsan.

betul cakap dorang ni. budak2 laki engineering bila time presentation mmg smart abes. tadi tengok dorang. eh ni sape? hensem nye! hahaha. selalu tengok muke macam tk mandi..selekeh je pegi kelas. rambut serabut serupa kambing tak mandi..hahaha.aih.. macam2.. so dont look down on them.

malam ni pegi beli ration pulak..kene pk lagi bape2 barang nak beli untuk 40 org. malas nyeee lahh nak pk! hahaha.kang pegi soping dengan dorang ni mengalahkan mak jemah! soping nye nak lebih2 je.aihhh..aku da mcm mak2.. bebel2 suruh dorng jgn amek mcm2..kang tak cukup duit kang camnoo?

makin galak dak2 ni membahan..aishh.. kat pesbuk..kat twitter pun..kat luar lagiiii laaaa..hahaha. kang tak masal2 aku tak tahann.. aku bangun.. aku jerit.. cakap perkara sebenar..haa kauuu! camno?? mintak2 la aku bole saboo dengan tenang! hahahhaah..agak2 tediam tak dorang. takpun aku yang maluuu gile. masuk kepala bawah meja..hahaha.

mggu ni p cameron lagik..org nak pegi pantai mandi laut.main pasir mcm kat pangkor aritu.. belek2 gamba lame

1

2

oh eh eh haii... u snap my pic ke?? hahaha

hahaah. rase nk lempang2 je dak nih..konon2 comel la tuhhh!.. lawak2

crocodile!!

turtle!!

aaaaa... ni ape ni? sebenanye nak buat rabbit...haha

fish!!!

cat!! cat ni paling comel..farid yg buat,hehe

biawak!! lizard!! kak lizerd!. ehh.hahhaa

us! heee


huaaaa.. nak pegi sini lagii..tapi tanak tido kemah. nk tido kt hammock!


No comments: