January 29, 2013

Birthday party Sarah


selamat pagi. aku tak ngantuk lagi. meh nak membebel lah. acik selalu sangat buat birthday party. so aku xtaw sape2 punye birthday. sbb kek sampai 3 ketul. kek pavlova pon ade. tp acik tempah kot. abg adi suruh buat kek velvet. nnti2 lah ye.macam biase gerak lambat.haha ayah memang boleh geng ngn arc. die lepak kat kedai borak2 dgn kawan2 die lame sangat.ade dua cite lawak. aku denga ayah cerita dalam kereta

situasi satu ayah tanye mak esok (yakni hari ahad) imigresan bukak tak? mak dengan yakin jawab bukak. lepas tu ayah pegi. tak bukak. aku pun pelik bukan ahad tutup ke? knape mak dengan yakin jawab bukak.entah. . mungkin ayah rase terbuton tu die cerita kat kawan2 die mcm ni

ayah : aku kena tipu dengan indon, ade ke die kate pejabat imigresan bukak. bila pegi tutup pulak
kwn ayah (org indon) : ya ke? abg kena tipu dengan siapa?
ayah: adela kat rumah tu.. indon tu putih2... pendek2 orgnye..
kawan ayah 2: bini die la tuuuu...   hahahaha..

time ni ayah da tegelak tebahak bahak..aku pun dalam kereta da tegelak2. mak pulak kat sebelah da cubit2 ayah kot.hahaha.lawak weh.

situasi dua ayah sebok suruh bawak kolam. 2 kolam terus bawak. bising2 suruh carik pelampung tangan yg letak kat budak kecik2 tu. aku semak betul bile ayah da membebel. mak pun turut bising suruh carik kecoh. adek2 wa buat dek. je. datuhh. ape lagi! aku pulak yang bebel. carilaaaaaaaaaa pelampung tuu! wa pelik gak apesal lah nak bawak pelampung.tu padahal jiha da besa kot. kolam pun tade la dalam sangat

rupe2nye untuk cucu die.. untuk sarah dengan adam. haih. mak cakap ni baru cucu acik (akak pada ayah) belum lagi cucu sendiri. kalau cucu sendiri, kompem macam2 nak di belikan. nasib baik jumpe pelampung tu. last2 tak gune pun. heh. orait here the pics.  love them

naik beskal jap..

dak aiman nak join.. tapi awk kecik lagi la nak join dorang..nnti ea...



siap banner lagikk

nilaa haa adam cucu kesayangan ayah nye pun

us.. makan cake sedap

samola pulak baju wan eh ngn teacher sarah..

eh budak comel.hahahaha

ramai lelaki. aah. family belah ayah ramai laki2

aiman comel nyum! geram2 nak makan pipi die! huhu

kanak bersuka riang


macaroon eyes

aiman again!

No comments: