April 27, 2011

SHOPPING

SHOPPING! siape kate shopping ni tak best?? best ok! boleh beli ape2 yang kite nak, lagi2 kalau pegi dengan ayah mak. memang best la kan. tiaptiap bulan kiteorang akan pergi billion PKNS.

kiteorang da biasa sangat kat situ, tempat barang yang dalam list pun dah hafal dalam billion tuh, sebab tu kiteorang refuse untuk shopping kat tempat lain, aku ni amek la kesempatan ambil ape saje yang aku nak, pasal nanti da nak balik UIA.hihi

macam biasa total up above rm500++. memang la.. semua anak mak kuat makan! lagilagi yang jajan tuh. yang jajan tulaa paling cepat habis. paling koman 2hari lepas shoping jajan2 tu kompem2 habis da.

lepas da beli hanta barang kat dalam kereta dulu sebab nak pegi bahagian atas. aku nak beli pakaian dalam! haha. haa ni nak bagitau kat semua perempuan.rajin2 laa bertukar pakaian dalam anda, jangan pakai yang da lusuh2 tu, yang da koyak sana sini. lagi satu, perempuan ni banyak belanja yang bahagian luar je

bahagian dalam langsung xkesah,asyik2 nak beli yang murah2 je.kalau yang baju, seluar,tudung sume nak mahal2. tapi yang dalam nak beli yang murah2 je. jangan fikir macam tu,pasal kan benda yang kat dalam tula kite kena jaga die elok2.

mak aku memang dari dulu, tak kesah dengan perbelanjaan pakaian dalam ni. aku punye je satu da berharga RM27.90. kalau da mak aku punye mesti la lagi mahal, mane bole lawan toke maa. haha

dan memang dari dulu laa, aku memang maluuuuuu, nak beli sendiri. kalau nk beli je, aku ajak mak aku.haha. aku tak penah beli sendiri, mahupun dengan member2.
yang paling tak boleh blah nye.aku konon nak try la kan, baju dalam tu sesuai ngan aku ke x. dan2 tu pulak.. si amoi ni, die pergi pakai kan kat aku betol2! haha

aku mase tu macam rilek je kan. pasal aku ingat kat situ semua perempuan, buat ape nak malu dengan perempuan. mak dengan ilah da sebok cakap aku tak maluu.. haha. da tu, aku da kate ok, amoi tu pon cabut laa.. aku pon alih laa pandangan aku ke atas, pasal tadi aku sebok pandang bawah je.

tup2 je aku pandang atas, ade lak sekor mamat dok tecangakk hujung depan tu. dok sebelah kakak die kot,dok pandang side belah akuuuu!!! wahahahhaa aku suda maluu!!!!
bongek! aku pikir takde orang doh kat sane. haha. aku pun pe lagi, terus pusing belakang, jalan terus tak pandang2 belakang. haha



No comments: