December 31, 2010

benda pelik

morning..! semakin semangat pulak menaip blog di pagi hari.untuk mengelak kan diri ini tak tido lepas subuh,so kite ngadap laptop sampai lebam.tido lepas subuh ni bukan nye elok sangat taw.nanti bangun lewat macam tak sedap badan laa and lagi satu tak murah rejeki nye.hee


for this entry nk story sikit benda2 pelik yang aku suke buat and tak suke.hee.first thing is korang selalu pegi station minyak kan, bile korang da masuk je kat perkarangan tempat tu,bau minyak die semerbak kau! yang pelik nye aku suke BAU die! kau tak payah bukak tingkap kereta pon kau da bole bau! aku pon tak taw nape aku bole suke bau die.aku hirup2 sedap2 hehe.gile punye minah! ko taw tak benda tu tak bagus.haha.lepas tu aku hirup sikit je la.haha


haaa ni laa die. haha bau2! eh tak boleh bau laa!



the second thing is aku suke BAU MARKER! aku pon xtaw nape aku suke bau benda alah ni.hee.now kan cikgu2 kat sekola aku guna whiteboard so dorang suke bawak marker satu beg kertas.kalau marker tu dapat kat tangan aku.aku letak botto
m marker tu kat idong ku.haha. da macam letak ubat angin kat idun bile idun sumbat.haha.pelik2 je kan.






then aku memang tak suke kapur yang blackboard punye tuh.aku memang pantang kalau nak pegang kapur tu.kalau terpakse pegang aku amek tisu,then balut kapur tuh baru aku pegang.haha. lagi satu benda yang paling aku pantang ialah.. bile ORANG CAKAR KUKU DIE DEKAT BLACKBOARD!!! KO NAK APOSH(mampus setelah dicomelkan oleh kite!) WAT MACAM TU DEPAN KU! aku belasa2 nanti.hahaha bile tengok benda tuu aku
macam ngilu gile ok! haha





lagi satu aku pantang sket tengok benda2 yang menggerutu! walaupon nampak geli aku akan try nak hanco2 kan die.benda tu geli nak aposh ok! hahah.



haa yang ni special sikit.aku suke tengok perempuan yang lawa2,cun2,comel2. bukan aku lesbian laa.nauuzubilah! sekadar cuci mata.orang kate kalau tengok comel2,lawa2, nanti anak kite pon lawa2,comel2. hahah suke2 ko je ek.hehe. ade 2org awek nii.manjang aku on9 aku suke tengok muke2 dorang nih.mem
uji kebesaran ALLAH S.W.T.


hee. ni one of the girl yang comel2.tapi yang ku selalu tatap bukan yang ini.muahahah


ok da abes. tata

No comments: