January 01, 2011

oh!


oh! oh! oh! uwaaaa ku nak membebel kat sape laagi ni?? kat blog pon jadilaa.tapi bebel2 kat blog pon bukan dapat ape2 pon.emm.tapi takpelaa biau je la nak membebel jugak!
apesal laa ku ingat2 lagi? benda tu kann da lame2? tak payah laa dok pikir2 lagi.tapi die asek nak tengok je nak wat cane?? uwaaa


oh jacob!! kalau aku jadik laki ku nak badan macam die.hensem gile kan. mesti ramai je girls nak kat ku. hahah tak payah nak susah2 cari sendiri.tinggal mak ku nak pilih mane die suke je.hahahah.tapi jadik laki ni macam senang je.tak payah nak pikir satu benda tu dalam2 macam dak2 girls.fuhhh. eh2 tak boleh2 cakap macam ni. ohh!! oh!! oh!! ku berangan da lebih nii. suppose bersyukur ape yang ade rite now! esh2 astaghfirullah!


oh jacob! haha. da tuh muke die macam dak skola rendah aku. da la ku macam ade minat sama itu budaks! haha ku takmalu!. suke diam2 jela.lgpon benda da lame kot. haha


oh tuhaaann! please dong.kasik hilang ini memories!. ku ni pelik sikit orang nye.lagi dibenci sesuatu benda tu,lagi nak tengok sesuatu tu.kalau delete ke ape, nanti diri ini jadi macam memberontak gitu. elok2 benda tu da delete.esok2 nanti aku cari bagai nak mati.poor myself.so bile benci nak mati aku tatap sampai laa aku jadi serik,sampai benda tu da jadi biasa.then baru laa aku delete.tadela aku cari2 nanti.


as a result memang bagus! pasal aku penah tak suke satu worang tu.tapi tak baek ye kawan2 benci2 sesame sendiri.sebab tu laa ku jadi macam ni,benci tapi suke.emm bukan suka tapi macam tak suke.haaiihh da macam keling kau cakap da.haa..pastu aku tatap laa orang tuh sekian lame nye,tahu perkembangan orang tu macam mane.lame2 aku jadi macam ok2 je.hehehe.



emm. ku dengan girlfriends bole je layan.wahai girls kau mengada2 la macam mane pon aku bole tahan.ku layan kau sampai lebam.hahah sound les plak kan. hehe bukanlaa.itu shows that i'm caring kat girls laa. kalau laki,tengok jugak orangnye camane.kalau perangai macam hampeh.ko taw laa camane ku nak handle kan.hee kalau mulut da same macam kaki.ku pon bole sound ko kasi direct2 sampai hati kau lubang.kan ade pepatah cakap lidah lagi tajam dari pedang.sebab tu laa kite kena jaga pertuturan kite dengan orang sekeliling. tapi kalau yang mencarut-marut tu bukan laa my style.lagi pon tak bagus untuk diri sendiri.


pe lagi ku nak bebel? emm da takde kot.pasal hati da lapang sikit.hehe. ku ni kejap je bad mood.so sape laa yang bakal mendampingi ku sepanjang hayat ku. hidup kau memang senang la der! haha .ops terlebih pulak kan! chill~



No comments: