December 28, 2010

| alienestrella |

salam guys! asal name alienestrella? ape mende laa alinestrella tuh?? haa korang nak taw?
ku dapat name ni sebab ade kawan ku bagi dulu. ade cerita sebalik name ni.

mase aku tak matang lagi kat uia pj dulu.hee now da matang ke?
ade kawan ku ni die guitarist satu band ni, dia ajak ku tengok performance die kat situ. mule2 ku tak taw mende la gig tu pe.tp now ku da taw.haha.tapi waktu tu kawan ku cakap die maen untuk charity untuk anak2 yatim kot.so ku pikir kalo pakai baju kurung ok jela kan sebab event pon untuk charity.sebab kalau nak kua dari uia k
ena pakai baju kurung.

aku pegi dengan member2 uia ku,tapi sampai sana dorang takleh masuk pasal kena baya rm15 if i'm not mistaken.so dorang refused tuk masuk.aku?? aku free laa.pasal aku kena payung dengan guitarist.

first time in my life! masuk gig ok! janggal gile da macam ALIEN. pasal aku sorang je yang pakai baju kurung.orang laen rilek je tengok aku.so aku pon
rilek jela kan.hee.aku duduk ngan kawan aku ni while nak tunggu die punye turn.borak2 je.tanye die macam2.almaklum laa tak penah masuk tempat2 macam ni.

bile da turn kawan aku wat performance, terpaksala aku duduk sorang2.kecik2 kan badan supaya sume orang tak tengok aku.maaaalluuuu ok! sepatah haram aku tak dengar ape yg diorang nyanyi.pasal aku duduk bilik sebelah dimana semua peserta bersedia kat tempat tu before diorang wat performance.kire nye tempat tu tak sesak macam dekat depan stage.sesak,gelap,panas aku tengok tempat tu.esh2 tak sanggup ah nak terkinja2,terlompat2 kat situ.hee


tibe2 keadaan jadi senyap taw.tibe dengar suara lelaki "lagu ini dituju khas untuk cik nurhani adzmi". aku pon tinjau2 la kan pasal name ku kena sebut. da lepas tu semua audience tengok aku pasal kawan aku yang atas stage tu pandang akuh! sangat maaluuu ok!
tapi yang sedih nye.aku tak dengar langsung butir2 pekataan yang diorang nyanyi. hee

"awak taw tak ade name bulan name die ESTRELLA ,awak macam bulan"

A.L.I.E.N.E.S.T.R.E.L.L.A

haa tengok tu aku duduk kat situ,elok je la dok pakai baju kurung



No comments: