November 22, 2012

Mount Jasar, Perdah & Berembun 2

okay sume da setel masing2 jalan menuju ke gunung perdah.. ingatkan lame kena trekking.. rupenye kojap yo.. baru je naik da dapat name baru..salman aa neh!! cakap org pijak tahi lak.adohh.. aku tak pijak tahi..siyes tak tipu..so tak kena laa. sampai atas. dak salman jerit ""hoi.. hani pijak tahi!!" dapat name gadis taik.. maybe salman tenampak hani pijak tahi.. ah! ini semua ilusi optik! hahaha

naik cam biase..wa takot pancit macam kat angsi aritu.. pasal mggu before pegi haritu banyak minum ais.nafsu kepada ais membuak2.hahaha.. tp alhamdullillah. semua okay.hihi.. sampai perdah ramai meroyan2 nak amik2 gamba.. kau bayangkan girl tu dari jauh die boleh larik masuk dalam group kiteorang smate2 nak masuk dalam kamera....untung awe...hahaha eh aku da lupa kite naik jasah dulu ke perdah ek? hahaha

gunung jasah

gunung perdah kot yang ni

lepas tu turun kiteorng lepak kat Mardi. makan, gebang, solat. terus naik berembun.. hee kakpah kakainun hani naik rumah sape tah. nasib baik tingkap die bukak.boleh la masuk... uii rumah die bole la..cantik luas. sesuai duduk lepas kawenn.. maka beranganlahh...hahaha. duduk dgn husband to be depan tv..haha sejuk! boleh hug each other..haha. balkoni die punn boleh stare at moon each other jugak.hak hak hak hak..

terus shoot berembun..dorang laju.aku jenjalan sorang2..hihi.tgk2 eh adib ade.. asal die xpegi depan..? die nak jage aku kot.hahaha.. puncak berembun tak sampai 1 jam..boleh la tuh..haha. sampai sane je.. jangg!! dorang semangat cakap noghori..haha abe ngn milan paling kelaka..adeh.. tah hapo2 tah di sobut nyo.. lain bona.. hujan. masing2 sejuk.. aku pun sejuk tapi gigil tade tahap mat.. mat punye gigil mcm mesin basuh tgh spin yg lagi power punyee..huhu cian dak mat.. abe pun nampak gak die nye gigil..haha. tapi cover baaaaaiiiikkkkk punyeeee... kakpah peluk kiteee! haha.rase la warm skek..

ahaha.. selambe je minumm..haha.

gunung berembun


lepas minum teh panas. terus turun.. mule2 sume org ade. lepas da naik canak2.. da start jalan sorang2.. nk keja mcm malas.. tapi bile da lame2 jadi cuak.hahaha. laju skek jumpe farid taqim n acap..smpai la bawah. dorang boleh pulak duduk beborak.. lame gile!
malam masak segala ration.. kambing paling sedap. time nila aku start hangin tak tentu pasal.. kejap2 okay kejap tak okay..huhuuuu..kejap2 marah betul2 kejap2 marah main2..

lepas makan.jalan2 kt pasa malam. minum teh. time ni dapat msg..muka aku berubah ketara sangat kot. smpai milan ckp "ni mesti ade pape dgn dlm msg tuh" hahahadehh... aku da start tade mood, sumpah mati mood aku.kepala pk macam2 semua benda pun jadi tak kena.. dalam kereta..gelap. aircond kereta yang sejuk, tibe2 pipi terase panas..



No comments: