October 26, 2012

dating bersama gadis gadis 2

sambungannye...kiteorang plan nak pegi danau kota. aku pulak nak pegi downtown dekat depan mines.sebab nak usha beg camping. oleh sebab dorang nak sangat pegi danaukota.so dengan riang nye menuju ke sana. tapi aku ajak dorang makan kat d'laman dulu.woii aku tambah nasi..haha sedap!
da lepas tu terus menuju ke danaukota.........



oi sedap ni :)


aku dah pelik kenapa jalan nye tak jammed, selalu jam. sekali tengok tmpat tu gelap kosong tade orang! zati and fiza da kecewa.aku lagi la kecewa pasal tengok dorang kecewa.huuuu. datang jauh2 semata2 makan malam je.huhu

oh before betolak ke danaukota kiteorang lepak kat alamanda putrajaya! jalan2 masuk kedai kasut beg baju2 and makan big apple sementara tggu maghrib.. huhuuuu! introducing my gadis gadis.. huhuUuuu!

atie

fiza

hani     

oh hani lagi. donut due2 yg hani pilih sume same ngn dinding.hak hak hak


and us!





im drooling..! tgk donut tu shining2 plak.huhuuu

No comments: