July 23, 2012

Black Rose

really really really love it

suka
gembira
bahagia
hati tenang
bagai air susu bertakung
diam tak bergerak
suci warnanya
indah tak terkata

tangan di sentuh
hangat terasa
jantung laju berdegup
mata dilemparkan jauh
dari situasi sebenar
ya! ini realiti!
aku bukan bermimpi

tapi apakan daya
mulut terkunci ketat
kepala serabut mencari
segala perkataan 
dalam kamus otak
namun tidak berjaya
sepi sepanjang perjalanan
lamunan menerjah

baby...

bukan baby kecil yang mahu 
susu ibunya yang dia maksudkan
aku mengerti apa yang diluahkan
namun mulut tetap diam terkunci

baby...

lamunan terhenti
senyuman paling pahit
aku lemparkan
ah! mungkin aku terlalu kejam?
ya! aku memang kejam
hati menangis pinta
satu pengertian

kepala ku serabut
hati aku hati dia terluka
mungkin dia lagi parah 
beribu rasa bersalah
bergelumang dalam diri ini

maafkan aku 
maafkan aku
maafkan aku 


im really really really sory

1 comment:

hani adzmi said...

hahaha bile bace balik.geli la pulak.hahaha