May 17, 2011

angan angan indah

siapa tak pernah berangan?? mungkin itu mustahil. kita berangan mesti indah2 kan, tapi semua itu belum pasti dapat ke tak kan. emm. haaa.. aku banyak berangan. paling best sekali aku berangan nak decoration rumah yang macam ni. simple and nice just like me.. tapi semua ni perlukan duit. uwaaaa! mane nak cari duit?? so.. kena la kerja kuat dari sekarang untuk menikmati semua itu..

kat sini aku sematkan beberapa gamba yang menjadi ke
gemaranku, dan yang pasti aku mahu dong life ku begini..


lihat kitchen sahaja sudah nampak mewah kan. walaupun die kecik, tetap nampak mewah dan elegant gitu.. i want this kitchen in my future HOUSE!



oh iya.. aku suka bangat kalau dinding rumah ku diwarnakan dengan pelbagai warna. rumah ku lagi meriah gitu. setiap side aku mahu different of colour or it can be different tone of colour. tapi dipikir2kan balik, kok macam tadika ya rumah ku. emmm



ok.. this is living room which i do want so much! simple but nice.teratur.. not use carpet too much. cause carpet can keep dust yang begitu banyak. so tidak baik untuk pernafasan kan..kan.. so just a small carpet for a living room.




oh lihat deh! walaupun kamar nya kecik, tapi ia tetap nampak anggun kan,bedroom is the most sentimental place for me.. especially when WGM. haha.


sampai sini sahaja deh.. apesal aku tulis ala2 indon?? sebab roomate aku semua nya indon. so. aku asik sekali dengarin mereka ngobrol2. aku jadik suka dong.. kadang2 aku enggak paham sangat apa dorang omongin. but it was nice living with them! ;)

No comments: